Un proprietar de Dacia Duster susține că are o serie de probleme cu mașina, după doar 15.000 de kilometri. Nemulțumirile au început după 5.000 de kilometri, când a început să audă „greieri” la aerotermă și a observat că vopseaua de la interior a început să se cojească.
„După 5.000 de kilometri parcurși, au început deja să apară problemele și nu unele minore. Probleme la timonerie, la scaunul șoferului, la aeroterma din bord, produce un zgomot, ușa perforează chederul, vopseaua de pe interior se va coji. Chederul ușii spate lovește de stâlp, a trecut de stratul de vopsea. Și decât să-i dau treapta a 3-a, mai bine o turez mai mult și îi dau treapta a 4-a.
La reparat sunt zeci de noi Dustere, nu mă duc doar eu la reparat. Ușa față perforează chederul. Garanția la Duster… orice intră în garanție, pentru că se strică cam tot. Scaunul are un șezut foarte, foarte drept, volanul mi se pare ciudat, este foarte gros.
Nu îmi place suspensia, o asemenea suspensie nu cred că dă o siguranță mașinii într-o curbă. Stopurile sunt copiate de la Jeep Renegade. Designul e însă drăguț.
Comenzile din volan nu sunt iluminate. Duster are o cotieră de „microbuz” și schimbi cu greu vitezele.
Cu diferențialul central în modul de blocare, în nămol, când roțile încep să patineze, unii de pe forumuri spun că mașina sare din blocant pentru că roțile depășesc 40 km/h și se rotesc în gol”, susține bărbatul.
„Într-o zonă forestieră, mașina e chiar de a locului. A fost desenată cu mult talent, este frumoasă.
Sincer să fiu această mașină ar merita undeva la 15.000 de euro, pentru ceea ce oferă ea la mașină. La partea de condus mașina are un plus.
Dusterul este doar un Nissan X-trail în partea de 4×4 cu motorizare Renault. Este înaltă și are capacități offroad foarte bune”, a declarat proprietarul de Dacia Duster.
(Comentariile legate de noul model Dacia Duster aparțin exclusiv protagoniștilor materialului video de pe YouTube)